Πως θα αυξήσεις τις Direct κρατήσεις σου – Και γιατί πρέπει να το κάνεις ΑΜΕΣΑ!
Οι Direct κρατήσεις αποτελούν τον διακαή πόθο κάθε ξενοδόχου ή ιδιοκτήτη ενός καταλύματος!
Είτε έχετε ένα διαμέρισμα που νοικιάζετε στο AirBnb είτε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, οι Direct κρατήσεις είναι αυτές που πρέπει να κυνηγήσετε και κάθε χρόνο να τις αυξάνετε.
Με τις Direct κρατήσεις από τη μία αυξάνετε το κέρδος σας καθώς δεν έχετε τα κόστη των πλατφορμών ενώ από την άλλη έχετε σημαντικά data πελατών προς μελλοντική αξιοποίηση, όπως το email για marketing σκοπούς.
Τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό, η εμπειρία μου έχει δείξει πως τις περισσότερες φορές ο κόσμος που κλείνει direct είναι πιο ποιοτικός σε σχέση με τον κόσμο που έρχεται από τις πλατφόρμες ενώ γλιτώνετε και τυχόν εκβιασμούς σχετικά με τη βαθμολογία του καταλύματός σε Booking , AirBnb ή όπου αλλού έγινε η κράτηση.
Δεν είναι λίγα τα συμβάντα άλλωστε που επισκέπτες εκβιάζουν τους ιδιοκτήτες καταλυμάτων, ζητώντας είτε δωρεάν παροχές (late check out/check in, free amenities, κ.α.) με αντάλλαγμα μια καλή βαθμολογία ενώ σε αντίθετη περίπτωση ρίχνουν τους άσσους έτσι, χωρίς αιτιολόγηση.
Πως όμως μπορούμε να αυξήσουμε τις direct κρατήσεις μας εύκολα και με πολύ χαμηλό κόστος, ειδικά στην αρχή;
Η αύξηση των απευθείας κρατήσεων θα γίνει εφόσον το κατάλυμά μας έχει τις δικές του σελίδες online και μπορεί ο επισκέπτης να επικοινωνήσει άμεσα μαζί μας ή/και να κλείσει online το δωμάτιο που επιθυμεί.
Πάμε να δούμε την κάθε διαθέσιμη επιλογή που έχουμε, ανάλογα τον τύπο του καταλύματος που διαχειριζόμαστε.
Αύξηση απευθείας κρατήσεων για ένα διαμέρισμα ή μικρή ξενοδοχειακή μονάδα
Σε αυτήν την περίπτωση και εφόσον μέχρι στιγμής όλες οι κρατήσεις σας είναι μέσα από τις πλατφόρμες, θα πρέπει άμεσα να ξεκινήσετε τη δημιουργία ιστοσελίδας, προφίλ στο google καθώς και σελίδα στα social media.
Με όλα τα παραπάνω, ο υποψήφιος πελάτης που θα googlarei το όνομα του καταλύματός σας θα σας βρει και θα μπορέσει να επικοινωνήσει εκτός πλατφόρμας για να λάβει μια καλύτερη τιμή – είναι μια win-win κατάσταση καθώς εσείς γλυτώνετε την προμήθεια της πλατφόρμας και ο επισκέπτης λαμβάνει μια καλύτερη τιμή.
Στην ουσία μπορείτε να «σπάσετε» το κέρδος από την προμήθεια στη μέση.
Για την ιστοσελίδα του καταλύματός σας, δε χρειάζεται να φτιάξετε κάτι δαπανηρό ή “ουάου». Μια απλή σελίδα σε wordpress ή ακόμα και στο page builder του Wix αρκεί.
Βάλτε μερικές φωτογραφίες του χώρου, γράψτε τα στοιχεία επικοινωνίας και προσθέστε μια φόρμα επικοινωνίας για άμεσο μήνυμα των πελατών σας προς εσάς.
Μη ξεχάσετε επίσης να δημιουργήσετε και μια σελίδα στο Facebook με εμφανή τα στοιχεία επικοινωνίας καθώς και ένα προφίλ στο Instagram όπου μπορείτε να αναρτάτε διάφορες φωτογραφίες του χώρου σας.
Τέλος, η δημιουργία προφιλ στο Google My Business και Google Maps είναι απαραίτητη για 2 λόγους.
Αφενός θα εμφανίζεται η επωνυμία σας στους χάρτες της Google και θα μπορεί πολύ εύκολα ο πελάτης να έρθει στο κατάλυμα με πλοήγηση και αφετέρου όταν κάποιος googlarei το όνομα του καταλύματος, θα εμφανίζονται άμεσα στην πλαϊνή στήλη τα στοιχεία επικοινωνίας σας!
Με αυτόν τον τρόπο ο υποψήφιος πελάτης θα μπορεί να επικοινωνήσει μαζί σας εκτός της πλατφόρμας που σας βρήκε και να κλείσει απευθείας μαζί σας, σε μια καλύτερη τιμή.
Μην ξεχνάτε πως ένα ποσοστό περίπου 20% αν έχετε σε απευθείας κρατήσεις, σας γλιτώνει ένα πολύ μεγάλο ποσό από τις προμήθειες που καταβάλετε και επιπλέον σας δημιουργεί ένα πιθανό πελατολόγιο που μπορείτε να το χειριστείτε και να το κάνετε επαναλαμβανόμενους επισκέπτες στο κατάλυμά σας.
Και πως θα σας βρει ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης;
Αρχικά, δε θα χρειαστείτε κάποια καμπάνια ή διαφήμιση, καθώς το budget σας θα είναι αρκετά περιορισμένο. Ο ενδιαφερόμενος πελάτης θα σας βρει googlarontas απλά την επωνυμία του καταλύματός σας.
Πιστέψτε με, παρά πολλοί τουρίστες ψάχνουν τα καταλύματα σε πλατφόρμες τύπου Airbnb, bookingκαι μετά αναζητούν τις ιστοσελίδες των καταλυμάτων για να κλείσουν απευθείας και με καλύτερη τιμή!
Εσύ έχεις δημιουργήσει τη δική σου ιστοσελίδα για το κατάλυμά σου; Αν όχι, τι σε φοβίζει και δεν το έχεις κάνει ακόμα;
Resources που αναφέρθηκαν στο άρθρο:
Leave a Reply